وکیل مدیریت مجتمع ساختمانی | 09155129243

وکیل مدیریت مجتمع ساختمانی

وکیل مدیریت مجتمع ساختمانی | ۰۹۱۵۵۱۲۹۲۴۳

بازدیدها : 196 بازدید
۵
(۲)

وکیل مدیریت مجتمع ساختمانی

سئوال مدیریت مجتمع ساختمانی :

در مجتمع ۱۶ واحدی واقع در بلوار معلم مشهد اینجانب به عنوان مدیر ، توسط اعضای مجتمع انتخاب شده ام یکی از واحدهای مجتمع، در پرداخت هزینه های مشترک کوتاهی می نماید و با صحبتهای زیادی هم که با ایشان نموده ایم موافق پرداخت هزینه های مشترک مجتمع نیست و طی اظهارنامه ای رسمی به ایشان ابلاغ نموده ام که مبالغ بدهی را پرداخت نماید ولی از این کار امتناع می نماید چه اقدام دیگری می توانم انجام دهم ؟ آیا امکان قطع آب و برق و گاز مستقل ایشان هم هستم یا خیر ؟

مقاله مرتبط ملکی 

پاسخ وکیل مدیریت مجتمع ساختمانی :

مطابق ماده ۱۰ مکرر قانون تملک آپارتمانها اگر مالک یا استفاده کننده ظرف ۱۰ روز از تاریخ اظهارنامه نسبت به پرداخت بدهی اش اقدام نکند مدیر می تواند به تشخیص خود وی را از خدمات مشترکی که استفاده میشود منع کند مثلا اگر از شوفاژ مشترک استفاده می شود و یا از برق و آب مشترک اگر استفاده می کند، شما می توانید نسبت به قطع این خدمات اقدام نمایید و اگر همچنان پرداخت نکند به اجرای ثبت جهت صدور برگ اجرایی می توانید مراجعه نمایید .

و بر اساس اظهارنامه ای که ارسال نموده اید اجراییه صادر خواهد نمود . و در صورتیکه امکان قطع امتیازات وجود ندارد یا موثر نخواهد بود می توانید به مراجع قضایی مراجعه و از این جهت دادخواهی نمایید به موجب تبصره یک الحاقی ۱۱-۳-۱۳۷۶ ماده مذکور، این شکایات خارج از نوبت رسیدگی و اتخاذ تصمیم می شود بدیهی است قطع آب و برق و گاز مستقل این واحد را مدیر نمی تواند قطع کند .

عدم استفاده از آسانسور مشترک آپارتمان از جمله مواردی است که مدیر می تواند نسبت به کسی که بدهی موارد فوق خودش را نمی پردازد اعمال کند

تصمیم مرجع قضایی نسبت به بدهکار چیست ؟

مرجع قضایی بدهکار را از دریافت خدمات دولتی که به مجموع ارائه می شود محروم می کند

و تا دو برابر مبلغ بدهی به نفع مجموعه جریمه می نماید

برای مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید ۰۹۱۵۵۱۲۹۲۴۳ و ۰۹۳۰۶۹۲۴۹۵۶

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز شما ثبت شود!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا ۲

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یک =